• Przejdź do menu
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do wyszukiwarki

Oficjalna Strona Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Twardogórze - 2023/2024

Czcionka

  • Czcionka domyślna
  • Czcionka średnia
  • Czcionka duża

Zmień kontrast

Wyszukiwarka

Główne

  • Strona Główna
  • Aktualności
  • Szkoła
    • Osiągnięcia
      • Osiągnięcia 2024/2025
      • Osiągnięcia 2023/2024
      • Osiągnięcia 2022/2023
      • 2021/2022
      • 2020/2021
    • Hymn Szkoły
    • Dokumenty szkolne
      • Statut szkoły
      • Dokumenty
      • Przedmiotowe ocenianie
    • Ewaluacja
      • 2020/2021
      • 2019/2020
      • 2018/2019
      • 2017/2018
    • Jestem Twórcą
      • Regulamin
    • Projekty
      • Szkoła w terenie
      • Międzynarodowy Projekt Edukacyjny „Czytam z klasą. Lekturki spod chmurki.”
      • Aktywna Tablica
      • Edukacja dla Doliny Baryczy
      • Trzymaj formę
      • Projekt Matematyka z klasą
      • Mali detektywi
      • Mali odkrywcy
      • Technologie z klasa
      • Żyj smacznie i zdrowo
    • KMO
      • O KMO
      • Aktualności KMO
      • Być jak Ignacy
    • Sport
      • Aktualności Sportowe
      • Klasa sportowa
      • Rekordy szkoły
      • Baza sportowa
    • Biblioteka
      • O BIBLIOTECE
      • Aktualności
    • Świetlica szkolna
      • O świetlicy
      • Aktualności ze świetlicy
    • Pedagog/Psycholog
    • Samorząd uczniowski
    • Rada rodziców
    • Pracownicy szkoły
  • Uczeń
    • Zajęcia pozalekcyjne
      • klasy I-III
      • klasy IV-VIII
    • Doradztwo zawodowe
      • Ścieżka edukacyjna
      • Terminy rekrutacji do szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2023/2024
      • Dokumenty
      • Multimedia dla ucznia i rodzica
    • Samorząd uczniowski
    • GODZINY DOSTĘPNOŚCI DLA UCZNIÓW I RODZICÓW
    • Ubezpieczenie szkolne
  • Rodzic
    • Rada rodziców
    • GODZINY DOSTĘPNOŚCI DLA UCZNIÓW I RODZICÓW
    • Ubezpieczenie szkolne
  • Galeria
    • 2024/2025
    • 2023/2024
    • 2022/2023 (częsć I)
    • 2022/2023 (częsć II)
    • 2021/2022
    • 2020/2021
    • 2019/2020
    • 2018/2019
    • 2017/2018
    • Kronika
  • BIP
  • Kontakt

Jesteś tutaj:

  • Strona główna
  • 2023/2024
  • 2023/2024

    • rok szkolny 2023/2024 »
    • Walentynki w klasach 4-8.
    424785908_929662695709625_5183815710880142321_n
    424638631_929663129042915_8962826658243875533_n
    424618678_929662975709597_3108407984092698626_n
    424592046_929662945709600_4464108033497175748_n
    424759020_929662812376280_5706190266754141274_n
    424583452_929663279042900_2681862107164713081_n
    422079631_929662972376264_6091801127851000481_n
    422048243_929663379042890_3341646162144362196_n
    425262179_929662582376303_2437499332409163073_n
    424974927_929662689042959_1242744844164560509_n
    424937927_929662465709648_4322009678134912035_n
    424906148_929663142376247_5216337566893307141_n
    425253000_929663295709565_3954932917541551555_n
    424586030_929663065709588_8474416829462279835_n
    424775466_929663242376237_8111053076049863653_n
    424735757_929663245709570_5050766037555222227_n
    424735044_929662642376297_3135764222695117483_n
    424714074_929663192376242_294474681299857400_n
    424613370_929663175709577_4698066779723225515_n
    424607889_929663149042913_8720712287792459946_n
    425281050_929662962376265_7729791935215121833_n
    424587074_929663445709550_6932764072619398627_n
    424585147_929662519042976_2689136251540141508_n
    424585085_929663042376257_5715492981603737708_n

    1 2 ►

    Autor: Vasyl NovorokOpublikowano w dniu 11 wrz 2023

    • MEIN
    • POLSKILAD
    • poznajPolske
    • Przejdź do strony Urzędu Miasta i Gminy
    • Przejdź do strony Polski Związek Lekkiej Atletyki
    • Dolina Baryczy
    • IGS
    • PNWM
    • Przejdź do strony Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji
    • Przejdź do strony Fundacji Widzialni

    Strona została opracowana w ramach projektu
    Polska Akademia Dostępności
    realizowanego przez Fundację Widzialni i Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji

    Deklaracja dostępności
    Klauzula RODO

    Do góry