Aktualności

Więcej o: Bezpłatna infolinia dla dzieci, młodzieży, rodziców i opiekunów oraz nauczycieli

Szanowni Państwo ,

w związku z rozpoczęciem nowego roku szkolnego 2021/2022, chcemy kontynuować pomoc dzieciom i młodzieży przeżywającym kłopoty i trudności, spowodowane m.in. skutkami izolacji rówieśniczej podczas epidemii COVID-19 oraz zapewnić im adekwatne wsparcie psychologiczne.

Więcej „Bezpłatna infolinia dla dzieci, młodzieży, rodziców i opiekunów oraz nauczycieli”
Więcej o: List Ministra Edukacji i Nauki z okazji rozpoczęcia roku szkolnego 2021/2022

Szanowni Państwo Dyrektorzy,
Drodzy Nauczyciele i Uczniowie,

z radością i optymizmem rozpoczynamy nowy rok szkolny 2021/2022. Cieszymy się, że po długotrwałym okresie nauki zdalnej uczniowie i nauczyciele wracają do swoich szkolnych obowiązków. Wiemy, jak ważny dla rozwoju intelektualnego i społecznego młodego człowieka jest bezpośredni kontakt z nauczycielem oraz możliwość przebywania w grupie rówieśniczej. Wspólnota szkolna ma nieocenioną wartość.

Więcej „List Ministra Edukacji i Nauki z okazji rozpoczęcia roku szkolnego 2021/2022”
Więcej o: Roboty dla Uczniów

Tegoroczny drużynowy sukces naszych uczniów w Finale I Sycowskiego Turnieju Kodowania zmotywował nas do zakupu trzech mBotów i tablet do ich programowania. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie wsparcie Przyjaciół szkoły – bardzo dziękujemy właścicielowi Firmy KOL-PLAST – panu Łukaszowi Mrowickiemu  za udział finansowy w tym zakupie. Przed nami jeszcze marzenie, aby zakupić roboty MAKEBLOCK – CODEY ROCKY dla uczniów klas I-III. 

Więcej „Roboty dla Uczniów”
Więcej o: Deklaracji uczestnictwa dzieci w zajęciach wspomagających.

Szanowni Rodzice uczniów tegorocznych (rok szkolny 21/22) klas 4-8!

Wielu z Was nie złożyło jeszcze deklaracji uczestnictwa dzieci w zajęciach wspomagających. Potwierdziliście to Państwo tylko w rozmowach telefonicznych z Wychowawcą. Bardzo proszę o złożenie w sekretariacie szkoły deklaracji, które są wiążące dla dyrektora przy organizacji zajęć.

Więcej „Deklaracji uczestnictwa dzieci w zajęciach wspomagających.”

Do góry